reklam
reklam
DOLAR 46,2662 % 0.14
EURO 53,5940 % -0.12
STERLIN 62,0981 % -0.11
FRANG 58,1307 % -0.02
ALTIN 6.264,62 % 0,12
BITCOIN 63.719,72 0.894

5G’li Açılış

Yayınlanma Tarihi : Güncelleme Tarihi :
5G’li Açılış

Zara ilçesinde Türk Telekom tarafından yapımı tamamlanan Türkiye’nin en yüksek kapasiteli tesislerinden biri olan Sivas Güneş Enerji Santrali (GES) Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanlığı tarafından düzenlenen Enerji Verimliliği Forumu’nda uzaktan 5G bağlantısıyla hizmete açıldı.

Yıllık yaklaşık 200 milyon kWh üretim kapasitesine sahip tesisin açılış programına Vali Yılmaz Şimşek’in yanı sıra VKS üzerinden Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alpaslan Bayraktar ve Türk Telekom CEO’su Ümit Önal katıldı.

Türkiye’nin en yüksek kapasiteli yenilenebilir enerji tesislerinden biri olan santralin şehrimize hayırlı olmasını dileyen Valimiz Şimşek, projede emeği geçenlere teşekkür etti.

Konuşmaların ardından tesisin açılışı gerçekleştirildi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.